Mama-tata Tomas pred porođajem

Prosto sam morala ovo da prebacim jer je deo danasnjice. On (ona) se porodio danas. Meni je sve ovo prilicno bljak!

Bliži se dan kada će jedini muškarac na svetu roditi zdravu devojčicu

Nensi se prema meni odnosi kao prema mužu koji nosi naše dete. Našem detetu ja ću ipak biti otac, a ona majka. Sve nas ovo čini da budemo porodica koja ima svoje specifičnosti

Već nekoliko meseci mnogi svetski mediji prenose neverovatnu istinu. Priča je o tome da u gradu Bende u Oregonu živi Tomas Beati, prvi muškarac koji je u drugom stanju. Tačnije, Tomas je u drugoj polovini trudnoće i za koji dan na svet treba da donese zdravu devojčicu. Zvuči kao prvoaprilska šala. Kako je uopšte moguće da muškarac rodi dete? Tajna je u tome što se Beati rodio kao devojčica. Kako je vreme odmicalo, devojčica je poželela da promeni pol i postane muškarac. To joj je i uspelo zahvaljujući hormonskoj terapiji. Efekat je bio taj da su se Tomasu smanjile grudi i porasla brada, pa je u celini postala nalik na muškarca, a i na osnovu dokumentacije osoba muškog pola. Jedina stvar koja se nije promenila to su unutrašnji polni organi koji su ostali ženski. Tomas, međutim, nije sebi nadomestio operativnim putem muški polni organ kao što to čine drugi. Uprkos svemu, on se oženio sa devojkom Nensi i proživeo sa njom deset punih godina. Sa tolikim bračnim stažom poželeli su da imaju dete, ali Nensi je teško obolela pa su joj odstranili matericu. Zajednički su došli na ideju da Tomas preuzme ulogu majke. Sama ideja im je donela neočekivane probleme.

- Prvi lekar kojem sam se obratio jedino što me je posavetovao jeste da se obrijem. Drugi mi je jednostavno okrenuo leđa. Gde god da sam se obratio za pomoć, svi su mi se smejali. Međutim, nisam odustao. Prestao sam da uzimam hormone, pa mi se i menstrualni ciklus vratio - objašnjava Tomas.

Prvi pokušaj veštačke oplodnje sa zamrznutom donorskom spermom rezultirao je vanmateričnom trudnoćom. Tada nastaje novi problem. Tomas ostaje bez jednog jajnika. Ipak, Tomas je odlučio da ide dalje. Pokušao je ponovo i - uspeo. Prva polovina trudnoće protekla je bez problema. „Buduća majka“ je odlično raspoložena i prevremeni porođaj očekuje ovih dana. Svi su izgledi da će se Tomas čim rodi devojčicu vratiti muškoj ulozi.

- Iako u stomaku nosim novi život, uopšte se ne kolebam kada je u pitanju moja polna pripadnost. Sebe doživljavam kao surogat majku svog deteta, ali i dalje sam muškarac. Nensi se prema meni odnosi kao prema mužu koji nosi naše dete. Našem detetu ja ću ipak biti otac, a Nensi majka. Sve nas ovo čini da budemo porodica koja ima svoje specifičnosti. Veoma je važno što nas ljudi u gradu doživljavaju kao srećan i zaljubljen par - kaže Tomas.

Priča Tomasa Beatija je svakako za srceparajuću TV seriju i izgleda da će se ona uskoro i snimati.

No comments: