Kako ostaviti komentar na tekst sa mog bloga?

Ispod svakog teksta se nalazi rec comments kliknite na nju i otvara se prozor za ostavljanje komentara na taj tekst ispog kog ste kliknuli. Naprimer ispod ovog mog objasnjenja ce se takodje nalaziti rec comments klikom na nju mozete da ostavite komentar na ovaj tekst o komentarima.

Kada vam se otvori novi prozorcic u velikom delu ukucajte vas tekst i kada ga iskucate izaberite vas identitet u kruzicu ispod teksta. Ukoliko nemate vas blogger acount kliknite na kruzic ispred reci anonymous i kliknite na narandzasto dugme Publish your comment.

Ja cu dobiti obavestenje o vasem komentaru i dozvolicu da se pojavi na blogu.

To je sva filozofija ;-)

Slobodno probajte na ovom tekstu i na comments ispod njega, neka ovo bude mesto za probu ako zelite.

3 comments:

Tea said...

proba

Anonymous said...

Moj malisan ima 18 meseci i jos uvek sisa. Posto radim od njegovog 11 tog meseca u pocetku smo imali popodnevni, nocni i jutarnji podoj. Pre 15-tak dana saznala sam da sam opet trudna. To je zeljena trudnoca i svesna sam da cu morati da prekinem dojenje. Moj ginekolog mi je rekao da ce mleko promeniti strukturu i da ce beba sama odustati. Medjutim od tada je proslo dve nedelje i ne primecujem nikakovo odbijanje. U medjuvremenu sam mu ukinula jutarnji i popodnevni podoj (prvo popodnevni a posle nedelju dana i jutarnji)i ostao je samo nocni. Zadnje dve noci mu dajem samo vodu a on se buni, place, trazi da sisa ali se posle nekog vremena smiri i nastavi da spava. Znam da je to prolazan period za njega i da ce brzo proci. Medjutim, meni su grudi nabrekle, bolne i pune mleka. Ne znam da sta da radim u vezi sa tim. Znam da postoje neke tablete za prestanak laktacije ali ne znam da li smem da ih pijem zbog nove trudnoce a cula sam iz iskustva drugih zena da uzrokuju veliki broj problema (vrtoglavice, povracanja, osecaj slabosti...). Moje pitanje je da li postoji neki prirodan nacin za zaustavljanje laktacije i koliko dugo problemi traju. Molim za savet!

Tea said...

Cim nadjem malo vremena ostavicu odgovor na svom blogu. Hvala na poverenju.