Zaseban blog o dojenju, da ili ne?

Pominjala sam nekada davno da sam otvorila novu adresu za blog koji ce biti samo o dojenju (http://dojenje.blogspot.com/) i tada dok sam radila na njemu doslo je do problema jer nije radio kako treba, tj nisam mogla bas najbolje da radim jer se nije dugo vremena mogao uopste otvoriti. Juce sam htela ponovo da mu promenim template da bi bio lepsi i opet je kocio do bola. Maltene celi dan nisam mogla da mu pristupim da mu vratim stari HTML kod koji sam srecom sacuvala. Nekako sam na kraju ipak uspela.

Pokusacu ponovo kada budem imala vremena da nastavim tamo gde sam nekada stala i da on bude posvecen samo dojenju a ovde da nastavim o raznim temama posvecenim bebama i deci.

Sta mislite o ovome? Da li je dobro da sve bude na istom mestu ili da dojenje bude odvojeno kao zasebnma tema?

Sto vise vasih komentara bice bolje...

No comments: