Novo na blogu - Kategorije i brojac otvaranja strana na mom blogu

Nisam ranije primetila ovu opciju. Pokusacu da sve postove koje imam na ovom blogu grupisem u odredjene grupe (kategorije) radi lakse preglednosti. Linkovi ce biti sa desne strane ispod arhive postova. Npr imacu grupu "pitanja i odgovori" i kada se klikne na nju izbacice sve postove u kojima se nalaze vasa pitanja koja ste mi postavili na moj mail zajedno sa odgovorima, naravno.

Sto se tice brojaca to su ovi brojevi koji su za sada ispod fotografija moje dece. Ovaj brojac broji svako otvaranje mog bloga. Postavljen je juce 25.04 i kao sto vidite od juce sam imala 65 prikaza bloga. Samo napred. Zao mi je sto nisam znala za ovo ranije jer bi broj za svo ovo vreme od kada postoji blog bio poveci.

Dobrodosli na moj blogic.

Ukoliko neko ima jos neku ideju neka da predlog. Tu sam da saslusam.

No comments: