Pitanje pristiglo mailom: Razno vezano za dojenje

Cijenjena Tea,
Ovim putem vam se obraćam sa jednom molbom,u svezi moje devetomjesečne bebe.
Dojila sam ga isključivo 6 mjeseci,nakon teškog carskog reza,i teške trudnoće,koja
je uslijedila 6 mjeseci nakon spontanog pobačaja koji je završio operacijom,predseptičnim šokom
i dugim ležanjem u bolnici. U dvije godine imala sam spontani,operaciju,
novu i jako tešku trudnoću,i porod carskim rezom i još komplikacija nakon toga uzrokovanih
rezistentnim,tkz. tvrdokornim bakterijama. Unatoč tome dojim bebu isključivo 6 mjeseci.
Dojim i sada sa 9 mjeseci. Moj sinčić nije još nikad prespavao noć,noću se
budi stalno i doji. Ja trebam ići u rujnu na jedan zahvat u bolnicu,
koji sam odgodila ipak do djetetove prve godine jer želim ga do tada dojiti,iako fizički sam jako
iscrpljena,pijem antibiotike zbog jakih upala,itd...
Psihički želim dojiti,ali svjesna sam da mogu do djetetovog 12-tog ,najkasnije 13-tog mjeseca.
Sad kad je bebi 9 mjeseci,želim pokušati postepeno ukidati podoje,tako da beba ne doživi šok.
Imam tri,četiri mjeseca do operacije,i molim vas ljubazno za savjet kako do tada dijete naviknuti
na bocu,i na adaptirano mlijeko,ili već koje preporučujete, da ga prihvati bar po okusu.
Bočicu neće,samo ciku,i vodu pije na žlicu,sokove i čajeve mu ne dajem.
Da li da uvodim sokove i čajeve?
Kako polako početi ukidati bar jedan,po jedan noćni podoj,da li imate savjet?
Napominjem da imam u svemu tome punu pomoć od muža,koji je spreman bebu paziti po noći.
Hvala vam na vašem odogovoru,i puno pozdrava vama,vašem suprugu i troje dječice.

Srdačan pozdrav,od I
sve najbolje želim

Odgovor:

Draga I,
Ja prvo zelim da Vam cestitam na uspesnom dojenju do sada. Mnogim majkama je najlakse reci ja
nemam mleka i odustajem od dojenja, a Vi ste pregurali razne stvari a i dalje dojili uspesno vasu
bebu. Bravo! Ono sto je sada presudno je da mi kazete o kakvoj vrsti intervencije (zahvatu) je
rec. U zavisnosti od tezine zahvata bice mi lakse da vas posavetujem jer iako imate zdravstveni
problem za koji se nadam da cete ga uspesno prevazici, mozda postoji mogucnost nastavka dojenja.
Iz prakse mi je poznato da jedan deo mama koje moraju da urade zahvat ipak uspevaju da zadrze
dojenje i nastave sa njim kada se oporave. Da li ste o tome razgovarali sa lekarom? Pominjete da
je zahvat odlozen. Da li je odlozen bas zbog dojenja ili je nesto drugo u pitanju? Ukoliko
nastavak dojenja stvarno nije moguc potpuno ste upravu da je dojenje i zbog vas i zbog vaseg
deteta potrebno postepeno prekinuti. O detaljima kada i kako to odraditi bi ipak kada mi prvo
odgovorite na predhodna pitanja. Iz vaseg maila se vidi da ste dobra i brizna majka i jako mi je
drago kada me neko kao vi kontaktira. Na vreme smo stupile u kontakt. Saljem poljubac vasem malom
sisavca od devet meseci i ocekujem sledeci mail da bi uspeli do kraja da resimo najpovoljnije po
vas vas problem.

Pitanje:
Tea,poštovanje iz Zagreba!


Puno hvala na lijepim riječima za dojenje,i u potpunosti se slažem s vama za priče mnogih
majki kao su misteriozno izgubile mlijeko,jer nisu se ravnale prema djetetovim potrebama,već
prema svojim.
Uvijek sam govorila: Dojiti je žrtva,ali većina majki jednostavno su sebične,eto možda sam bila
prekritična i preslobodna,ali tako mislim. Na stranu majke koje su bolesne i koje ne mogu
dojiti ali takvih je 5 posto...
Nikada neću zaboraviti patronažnu sestru ,koja mi je došla pomoći nakon poroda.
Rekla je: Ivana,beba se osjeća kao da je transportirana iz svemira miljama daleko,uplašena je,
u šoku je...
Daj joj dojku kada želi,ne ravnak se prema satu prvih 6 mjeseci,ne daji dudu varalicu prvih 4
mjeseca dok dijete ne usavrši dojenje,i svoje potrebe,i dok se ne stvori ponuda i potražnja...
I naravno da ću tom malom biću pružiti sve što mogu,i da ga neću ostavljati da plače svirepo,
i da ću ga paziti i maziti...
Kako je vama isto blagoslovljen život sa troje dojene dječice...To je draga Tea predivno,to
je uistinu takvo bogatsvo,sreća,ispunjenje sna . Ja isto želim bar troje,a ako Bog da i više
dječice...
Sad sam se raspisala...

Moja operacija,zahvat se odnosi na uklanjanje madeža sa lijeve dojke,koji su mi u klinici
za tumore u 7 mjesecu ove godine gledali i rekli da moram skinuti...
Ustravljena sam rekla: Ali ja dojim,beba,i to, dojim bebu...
Oni su rekli: Onda u 9 mjesecu sada 2008g.
Ja sam odlučila da ću ići u 11 mjesecu ili 12 mjesecu,jer tad će beba preći godinu dana.
Uz taj zahvat,nažalost morati ću,ako ne uspijem homeopatskom terapijom i čajevima koje mogu
piti 3-4 mjeseca riješiti tvrdokornu Ešerihiju coli bakteriju zbog koje 2 goine stalno pijem
antibiotike.
U trudnoći sam da spasim bebu popila 9 kutija novocefa i gomilu vaginaleta,jer mi je radilo
jake probleme i na bubrege.
Ona mi je i u urinu i na cerviksu,odnosno grliću maternice.
Imunitet mi je oslabljen od antibiotika,i od nje mi se stalno spava,i iscrpljena sam,a antibiotike
više ne mogu piti svaki mjesec dana. Ako mi terapija homeopatskim pripravcima ne pomogne
biti ću prisiljena ići u bolnicu primiti intravenozno antibiotike jakog spektra,ravno
u krv,i tijelo.
To su inače antibiotici,koje dobiju teški slučajevi poput mene.
Pokušavam,borim se da ne dođe do toga,a želim imati još djece,i riješiti ešerihiju prije
toga,koju je sa još dosta bakterija stanovnik moga tijela nakon spontanog pobačaja.
Ispričavam se,ako sam bila predugačka,i opširna Željela sam vam sve detaljno obajsniti.
Ugodan dan,i srdačan pozdrav draga Tea vama i vašoj dječici i suprugu želim od srca.
Puno hvala na vašem odgovoru,i želim vam svako dobro!

Poljubac,I

Odgovor:

Draga I,
Niste uopste preopsirni. Koja slucajnost za mladez. Ja sam prosle godine isla skinuti poveci
mladez koji sam imala od rodjenja iznad leve dojke. Tada vise nisam dojila. Primetila sam da je
poceo da raste i da se menja pa sam ga operisala. Takva operacija ne bi trebalo da pravi probleme
dojenju osim ako je na nekom bas nezgodnom mjestu. Iz zdrave dojke je sasvim moguce nastaviti
normalno dojiti. Moja operacija je radjena sa lokalnom anestezijom tako da sam bila u bolnici
svega par sati i vratila sam se kuci. Znate li koju anesteziju ce koristiti vas hirurg (lokalnu
ili opstu), da li cete lezati u bolnici i koliko, da li su vam vec radili histopatoloski nalaz
mladeza? Koliki je mladez u precniku?

Koliko cesto beba sisa?
Koliko obroka u toku dana ima?
Da li i koliko uzima nemlecne hrane?
Da li ste probali da joj nudite neku tecnost iz solje obicne ili one sa piskom (kljunom)?

Pitanje:

Draga Tereza!

Mladež na istom mjestu,odnosno dojci...Sigurno bi bila lokalna anesetzija,nisam radila nikakv
nalaz,ama baš ništa...
Samo taj mladež je nastao ima 4 godine i sad počeo mijenjati boju ,tamniti i bubriti...
Doktorica me poslala na kirurgiju,gdje su mi rekli da to trebam skinuti(Nije kancerogeno,ali
kirurg je za to da se skine)
Kad sam rekla: Ne mogu,sad dojim,on je rekao:Onda u 9 mjesecu... Pa zbog toga ne znam
zašto je to rekao,kao da neću moći dojiti. Inače moja mama je sa lica skidala mladež ,i
naravno da je pod lokalnom anestezijom i također je ostala par sati u bolnici,pa mi je čudno
zašto mi je kirurg rekao,da vadim kad prestanem dojiti...

Ali ja neću još uvjek ići doktorici,bar ne do 11 mjeseca,dok beba ne napuni godinu dana.
Da li je bolilo to skidanje mladeža?
Ja se jako bojim igala,pa me zanima gdje ubodu za lokalnu anesteziju ha ha...
Inače moj strah od igli vodi još od djetinjstva kad sam stalno bila na pretragama...itd..
Prije 4 godine moja sestra mlađa godinu dana (ja imam 31 godinu) je dobila Hodkingovu
bolest(rak limfnih čvorova).
Tad sam se isto užasavala igle i kemoterapija...Sad je sestra dobro.
Zato i ja moram taj madež skinuti,genetski smo skloni toj bolesti.
Nažalost njena bolest,je uzrokovala meni spontani pobačaj jer sam bila u velikom šoku i
tuzi za njom...Tijekom kiretaže,nestručna doktorica u Petrovoj bolnici( koja glasi kao najbolja
u Zagrebu,stručna) mi je načinila uživo perforaciju(rupturu,puknuće),maternice. Sve mi je to
učinila naživo ,jer štede na lokalnoj anesteziji.
Dobila sam samo malo apaurina...Tad sam se borila za život...i imala tešku operaciju,i onda
zbog sepse bila na pragu smrti...
Ali 6 mjeseci nakon toga ostala sam trudna,i sad imam zdravog dječačića Ivana Pavla.
Tako se zove.Hrabro sam išla na trudnoću.
Pozdravljam vaše anđele.

Imam još pitanja:
Da li smijem trudna dojiti? Molim da uzmete u obzir i jedan spontani već, vezano za ovo pitanje?
Da li dojenje može izazvati spontani?
Želim ići brzo opet na novu trudnoću,bez obzira na carski,ja želim još beba.
Ako sve prođe za operaciju dobro,ja bi nastavila dojiti,i ako riješim ešerihiju coli,a isto tako
želim godinu i pol dana nakon ove trudnoće ići na novu.
Što mi vi savjetujete?

Moja beba ima 3 obroka krute hrane: doručak,ručak,večera.
Sve joj dajem neslano,bez šećera,kuhano,i nekad između voće iz eko uzgoja.
Doji 6 puta dnevno.Inače je dojio ima 8 dana skoro stalno, pa sam shvatila da se nekad igra
sa cikom,i da nekad grize ha ha,zbog zubića,pa sam mu ima eto skoro 8 dana uvela neku
rutinu.Sad doji malo duže,i smirenije.Do sada je sa mojom cikom radio što je htio,ali ne žalim ni
sekunde.Ima 9 i pol mjeseci,9,5 kg,i visok je 76 cm.

Počeo je sa kljunaste čaše(tkz. čarobna čaša),piti vodu i malo je gucnuo po prvi put i razvodnjenog
soka.
Čim je pio soka odmah je imao jučer proljev,jer nije naviknuo na šećer u soku,bez obzira što
sam pomiješala sa vodom i što u soku nema dodanog šećera...
Ali na kljun ja mislim nikad ne bi srknuo izdojeno moje mlijeko,a o adaptiranom da ne govorim...
Nikad nije htio izdojeno iz boce.
A kad bi mu i morala uvesti adaptirano uzela bi najkvalitetnije,a ne ove sa puno šećera.

Imam još pitanja: Da li se recimo prizna da je beba popila 150 ml mlijeka ,ako joj se ta količina
umiješa u 4 žlice rižinih pahuljica recimo od milupe?
Pitam to jer sam čitala da bebi kad napuni 1 godinu i dalje treba do druge godine davati dnevno
400-500 ml mlijeka dnevno.
Pa sam u nedoumici kako da dam bebi 400 ml mlijeka ako neće bocu?Us lučaju da prestanem
sa dojenjem.
DA li se prizna jogurt? i mlijeko pomiješano sa kašicom?

Puno sam vas izgnjavila,vi što stignete i kad stignete odgovorite.
PUNO HVALA NA STRPLJENU.
POZDRAV OD SRCA.I SVAKO DOBRO VAM ŽELIM.

Odgovor:
To sto je hirurg rekao tako kako je rekao meni najpre lici na to da se ne razume mnogo u dojenje.
Meni je sama operacija pre bila nezgodna nego da boli. Iskreno i ne secam se da me bolelo. Ukoliko
ste nekada bili od zubara i popravljali zub ili vadili pod dejstvom anestezije osecaj je isti. Dr
nesto radi ali to ne boli. Inekcija je malena kao zubarska i daje se sa par uboda u okolini
mladeza. Ceo predeo utrne i nista ne boli.Koliko sam do sada uspela da se informisem lokalna
anestezija nema uticaj na dojenje. Jedino sto sam na par mesta saznala je da su mamama savetovani
posle dobijanja lokalne anestezije izmlazanje mleka u narednih 24 sata od dobijanja anestezije a
posle toga normalan nastavak dojenja. Po svemu ovome dojenje nemora da se prekida. U attachmentu
je slika mog mladeza pre operacije.

Dojenje je u vreme trudnoce dozvoljeno ukoliko je trudnoca zdrava tj nije rizicna, to je nesto sto
ginekolog moze znati u toku vodjenja trudnoce. On ce naglasiti ako je nastavak dojenja rizik za
odredjenu trudnocu. U normalnim uslovima dojenje starijeg deteta i trudnoca su moguci. Sto se tice
toga da ste vec imali spontani on je prica za sebe zbog svega sto se tada izdesavalo i sta ga je
prouzrokovalo. U sustini svaka trudnoca je prica za sebe. Do vremena kada budete opet trudni i
podoji nece biti cesti tako da ne bi trebalo da uticu na tok trudnoce. Desava se da ukoliko je
beba (dete) vec relativno veliko u toku trudnoce samo pocne da prestaje sa sisanjem. Zbog promene
hormonskog statusa kod mame mleko pocne da se menja i neke bebe odustaju. Naravno ima i onih
kojima nista nesmeta pa nastavljaju da sisaju cak i u vreme kada na svet dodje nova beba. To je
takozvano tandemsko dojenje. Nadam se da cete uspesno savladati bakterije i sacekati da se vase
telo sto bolje oporavi pre druge trudnoce. Kada zena u trudnocu udje sa jakim organizmom to je
najveci podstrek da sve prodje u najboljem redu i za mamu i za bebu. Moj savet je ojacati prvo
organizam pa onda krenuti u novu trudnocu.

Bravo za obroke. To sto je nekoliko dana trazio cesce da sisa je zato sto sa 9 meseci beba nailazi
na skok u razvoju i tada sve bebe nekoliko dana postaju malo nervoznije i cesce sisaju da povecaju
kolicinu mleka u maminim sikama. Sada kaa vec ima i cvrste obroke kroz raznovrsnu hranu unosi u
svoj organizam osta novih preko potrebnih vitamina, minerala...

U milupinim pahuljicama koliko se secam ima adaptirano mleko tako da se ono naravno racuna.
Ukoliko se beba hrani raznovrsno, a pogotovo ukoliko u svojoj ishrani ima mlecne proizvode (jogurt
, pavlaku, mladi sir...), ona na taj nacin u svoj organizam unosi dosta materija koje bi dobila
kroz mleko (kalcijum, proteini, belancevine...). Nije potrebno strogo se drzati kolicine mleka.
Mnogo je bolje voditi racuna o raznovrsnosti i kvalitetu hrane koja se daje bebi. Npr ranije kada
se u bebinu ishranu rano uvodilo kravlje mleko postojalo je ogranicenje da se ne daje vise od
500ml kravljeg mleka bas zbog toga da bi dete jelo i drugu hranu. Unosenjem velike kolicine mleka
beba se goji a ne dobija sve sto joj treba za pravilan rast. I ako ne bude nikada hteo da pije
mleko iz flasice uvek ce kroz drugu hranu (mlecne kasice napravljene sa kravljim ili adaptiranim
mlekom npr) unositi dovoljno mleka. Postoji takodje trik za malo stariju decu a to je da piju
mleko slamcicom. Potrebno je samo malo strpljenja dok nauce i pr vi put povuku kroz nju. Najbolje
je ako je slamcica uska i nije mnogo dugacka. Deca se oduseve samim pijenjem tako da im nesmeta
sto piju mleko na ovaj nacin.

Ako sam nesto preskocila i nisam odgovorila recite mi.

Pitanje:

Potpuno ste u pravu u vezi doktora,sigurno ne zna mnogo o dojenju.
Ja sigurno neću prestati dojiti još dosta. Hvala na slici mladeža,vaš je dosta veći i dobro je da
ste ga skinuli,jer tko zna u što se ti mladeži u budućnosti mogu pretvoriti, iako po znastvenim
studijama smo mi dojilje zaštićene bar od karcinoma dojke i jajnika itd...
Puno hvala na vašim odgovorima u vezi dojenja i trudnoće.
Potpuno ste u pravu da trebam ojačati organizam,što i činim.
I da krenem u sljedeću trudnoću ipak puno zdravija.Prethodnu sam ležala 3 mjeseca nepomično
u krevetu,suprug me prao i hranio koliko je bila teška.Zbog ešerihije,antibiotika i mučnina jakih.
Kratko:Cijela trudnoća je bila teška.Kao i porod carskim.

Ovo za prehranu ste mi savršeno objasnili,ja sam mislila da mora beba popiti tekućeg mlijeka
toliko(500 ml).
Moj mališa hoće pavlake sa kruhom (pomalo mu dam toga),koji mu ispečem bez soli.Hoće i
jogurt,ukiselim mu nekad i sama domaće mlijeko. Hoće kašice.Voli i palentu sa jogurtom.
Voli voće.
Sad sam mirnija.Ovo za slamčicu je jako dobar savjet.Jako dobro,,to nisam znala.

Želim vam još reći da sam oduševljena vašim promicanjem dojenja,i time što radite,to jeste
educirate druge majke o tom pitanju,vodite ih na pravi put.Borite se za dojenje. Neki možda nisu
svjesni vašeg pravog djelovanja u svemu tome,ali ja jesam. Sigurna sam da jedna osoba poput
vas da bi to radila tako požrtvovno i sa ljubavlju i strpljenjem,i odricanjem,mora jako voljeti djecu,
bebe.
Vi volite sve bebe,jer malo je osoba koje će činiti to što vi činite.
To je jako plemenito.Prekrasno.Ja volim isto svu dječicu i bebe svim srcem.
Ja bi voljela da sve majke doje svoju djecu,jer djeca su mala,ona što je najžalosnije nemaju pravo
glasa ili izbora.
Ona se sa prvim danom života prirodno bore za opstanak i nažalost moraju prihvatiti bočicu
silom prilika,a znam da bi sve bebe svijeta uvjek prije prihvatile dojku(osim u slučaju bolesti), i
majčino mlijeko.
Ja sam uistinu sretna što postojite,iako vas ne poznajem osobno puno mi znači to što radite.
Neka Bog blagoslovi vas i vašeg supruga i dječicu,ja ću vas imati u svojim molitvama,i želim vam
svako dobro i uspjeha u svemu čega se dotaknete.I u svemu što radite.

Srdačni pozdravi i najiskrenije želje,iz sunčanog Zagreba
želi vam I.

Pitanje:

Poštovana Tereza,htjela sam još upitati u svezi noćnih podoja.Beba doji noću od prvog dana,stalno.
Budi se nekad i po 7 puta.Moj suprug je svaki put donosi iz krevetića k meni da doji.Pa je vrati.
Beba je s nama u sobi.Nismo je htjeli navikavati da spava sa nama,iako bi bilo lakše tako.
Ovako već skoro 10 mjeseci,kronično smo neispavani.Sad smo počeli polako ukidati te noćne
podoje,
iako već 7 dana ,nema rezultata,on se budi u vrijeme kad je naučio sisati.
Krenuli smo da mu pokušamo izbjeći 1 obrok pa kad nauči na to onda drugi i tako.
Ništa silom,i ništa stresno.
Moj muž ga kad se probudi nina,i ljulja,znamo da nije gladan,to je čisto maženje,loš san, i naučen
je spavati uz ljuljanje.
Još je problem jer kad se tako probudi u noći,onda ne zna sam zaspati.
Da li imate kakav savjet u vezi toga,i koliko treba vremena da se nauči spavati po noći.
Inače dam mu da doji u 22h,pa u 2 h poslije pola noći,a u 4h i u 6h pokušamo to izbjeći,i u 5 h se
nekad isto budi.I onda mu dam u 7h ujutro.

PUNO HVALA,DRAGA TEREZA

Odgovor:

Sto se tice dojenja njemu je nocno dojenje jos uvek vazno
ali ne toliko da vas svako malo budi tako da vas podrzavam u tome da postepeno
pocnete da ukidate odredjene podoje. Bilo bi dobro kada bi imao podoj u vreme
kada idete da spavate kao sto radite oko 22, opet oko 02 ako mora, a jutarnji
oko 6 je ok jer ce ga drzati do dorucka.

Evo ovde link ka mom blogu gde ima opisan nacin
uspavljivanja. Ili ovako ili da ga prebacite u svoj krevet.
http://babyandchild.blogspot.com/2008/04/nekoliko-metoda-za-uspavljivanje-bebe.html

Evo mog iskustva. Zajednicko spavanje i nije toliki bauk:

Neprospavane noci su nesto sto je sastavnideo roditeljstva. Tako bar kazu neke mame koje nisu
uspele da dodju do adekvatni informacija i koje nisu verovale sebi i svojim instinktima.
Nemojte da mislite da Vas kritikujem. Nazalost mnogo je mama koje se muce nocu.

Kazete da
niste zeleli da naviknete bebu da spava sa vama u krevetu. OK mogu to da
razumem jer niste ni prva ni poslednja mama (i tata) koji misle da to tako
mora. Medjutim i sa spavanjem se desilo isto kao i sa hranjenjem. Najnormalnija
i najprirodnija stvar za sve male bebe je da po izlasku iz mame budu uz nju sve
dok ne budu u stanju da se odvoje od nje i postanu samostalne. Na to ukazuje i
cinjenica da nema bolje hrane od najprirodnijeg maminog mleka pa tako i sa
spavanjem. Sve bebe i mame najbolje spavaju kada su jedni pored drugih, dok
osecaju mamin dah, toplotu tela i cuju njeno disanje i otkucaje srca.

Nazalost i ja sam gresila dosta sa svojim prvim detetom jer nisam imala adekvatne
informacije. Htela sam da ga uobrocim da jede onda kada ja to zelim, da spava u
svom kreveticu i da se budi bas kada ja mislim da treba. Po celu noc je svetlo
bilo ukljuceno jer ``tako treba``. Kasnije kada sam rodila drugo dete pocela
sam malo vise da slusam sebe i svoje instinkte. Pustili smo drugo dete u nas
krevet. Ja se ne secam neprospavanih noci iz tog vremena. Negde sa dve godine
nasa ''beba'' je presla da spava u svoj veliki krevet. Bila je presretna.
Desavalo se ponekad da nam se vrati u toku noci i uvuce u nas krevet ali se to sve redje
desavalo. Kasnije je dosla na red i treca beba koju nismo ni osetili. Od prvog
dana je bila izmedju nas nocu ali to nije smetalo ni meni ni mom suprugu. Nas
intimni zivot nije patio zbog toga jer smo bili odmorniji u toku dana, a kada
su mama i tata odmorni i naspavani onda je sve lako i mnogo lepse, nema
napetosti.
Uh sva sam zbrkana, nadam se da sam napisala razumljive odgovore.

Pitanje:

Haj,Tereza!

Opet ste mi dali savjete zlata vrijedne.I sad ćemo i ja muž
shvatiti da trebaju tjedni da se beba nauči spavati,odnosno
da je prije svega bitno proučiti sve ove savjete sa linka ,koji
ste nam poslali.

U svezi spavanja sa nama u krevetu nisam htjela iz straha.
Ja sam proučavala sve u vezi iznenadne dojenačke smrti u
kolijevci..To sad zvuči pretjerano,ali kako sam izgubila
već
jednu bebu,onda sam u trudnoći čitala o Američkim najnovijim
istarživanjima,i znanstvenim sumnjama kako može doći do toga.
Najnovije studije su pokazale da spoj znoja ili recimo urina
koji prođe na bebin madrac ,jer pelENE kod malih beba propuste,mogu izazvati trenutnu smrt.
Kako?
Beba recimo primi vakcinu,i dobije temperaturu,pa onda neki spojevi
iz madraca koji su unutra zbog znoja(sad se ne sjećam detaljnih naziva),
trenutnim isparavanjem zbog djetetove vrućice usmrte bebu.
Naravno iz zbog slabog,srca,i srčane anomalije dolazi do smrti
u kolijevci.
Tako da sam ja draga Tea naručila posebne bolničke ,plahte iz
Hospitalije ne žaleći novca da bebi stavim na madrac,i da
prekrijem svoj madrac isto,da je bebi ugodno dok noću doji.
Znam da je nemjerljiv osjećaj da beba čuje mamin dah,srce,
toplinu,sigurnost,ali strah je bio jači,vjerujte mi.
Ja sam se u vrijeme babinja znojila kao SLON,a moj suprug
se znoji prestrašno.Tako da je bio jači strah od dojenačke smrti u kolijevci.
Tako da smo kinderbet primakli tik uz krevet naš,ali na kraju
je beba praktički i sama hitala u krevet nama,jer se budila minimalno
7 puta...
Ja sam bila prestravljena u tom razdoblju.Evo tek sa 9 mjeseci
od bebe,ja sam počela normalno disati,i izaći po danu van,kupiti
nešto,popiti kavu sa prijateljicom.
Do tad sam samo 24 h za bebom hodala,i nisam se usudila
pomisliti da bi joj nešto bilo ne Daj Bože,jer sam
od prošlog gubitka prepadnuta.
Vjerujte mi ja sam od bebina rođenja činila sve da ugodim
njemu,a ne sebi i mužu.
Sad sam i ja htjela ga staviti ka nama u krevet,muž kaže:
A zašto?-kad je već naviknuo ovako...A JA BI GA SAD STAVILA.
Ja mu dam u 2 h dojiti pa kidnem u drugu sobu,muž ga onda
ljulja,u 4h kad se ponovno budi,pa u 5h,i donese mi ga u 6
i 30 ili 7 h,kad se ponovno budi.
Sad ću mu dati da pročita ove metode uspavljivanja sa linka
pa da ga pokuša šuškanjem uspavati,a ne da ga uzima iz krevetića
i ljuljuška,jer beba će se naviknuti na to i buditi da je se
ljulja...
Sad sam se počela evo kad će napuniti 10 mjeseci ravnati
malo kako se kaže prema satu.Do 9 mjeseca mi je visio
stalno na sisi.Kao kad se rodio.Ja bi njemu nudila kad
nije ni tražio pa su me svi na to gledali kao da sam
luda.
Sad sam odlučila i zbog zdravstvenih razloga ipak noćne
podoje pokušati rijediti,a dnevne svesti na 3 do 4 kvalitetna
(pod tim mislim da doji mirno i opušteno 10 minuta,a ne kao
prije cugne,pa ništa,pa sve u nedogled).
Ja sam njemu sa 9 mjeseci nudila dojku svako sat i pol,svako
sat,pola sata,tako punih 9 mjesc.,misleći:Uh da dijete
nije gladno,da ovo,da ono,a plus jede krutu hranu fino...
Sad sam vidila da po danu ne plače ako mu nije dojka stalno
u ustima,i dojim ga kad on hoće.Sam dođe i uhvati dojku i
počne nešto govorit...
Sad sam se raspisala ...
SVE VAŠE SAVJETE ĆU OSTAVITI DA IMAM I ZA DRUGU TRUDNOĆU.
PUNO STE MI POMOGLI.
ČUJEMO SE,I SVAKO DOBRO ŽELIM DRAGA TEA,VAMA I VAŠOJ
OBITELJI...

No comments: