Dali je normalno da me u trudnoci bole grudi?

Pre par dana sam cula ovo pitanje od moje poznanice Cece pa evo da i ovde odgovorim na ovo za trudnicu vazno pitanje.

DA

Svaku trudnicu bole grudi i to uglavnom u prvim mesecima trudnoce. Mnogim buducim mamama je ovo bio jedan od prvih simptoma trudnoce. Svima vama je poznat osecaj napetosti u grudima kada treba da vam pocne mesecni ciklus (PMS pred menstrualni sindrom). Grudi su tada osetljive na dodir i bolne cak nekada i deluju cvrsce i vece.
Isto to se desava i dojkama na pocetku trudnoce samo, bar u mom slucaju, mnooogo jace. U mojoj prvoj trudnoci sam imala tako jako bolne grudi da nisam bila u stanju da lezim na stomaku, cak su me bolele i na dodir i pri svakom malo jacem pokretu. Srecom vremenom se taj neprijatan osecaj sam od sebe povuce.

Dakle drage moje trudnice. Ako vas grudi bole u trudnoci to je ok i normalna pojava.

2 comments:

Anonymous said...

Postovani!
Ja imam bolove u grudima neverovatne svaki mesec pre menstruacije.Posto pokusavam da zacnem,zanima me koji su jos prvi znaci trudnoce(u prvim nedeljama)?i da li uvek mora doci do simptoma?Hvala najlepse

Tea said...

Ostavila sam odgovor gore na ovoj stranici u tekstu pod nazivom:

Pitanje sa bloga - Prvi znaci trudnoce i bol u dojkama

Hvala na poverenju