Pitanje sa bloga - Prvi znaci trudnoce i bol u dojkama

Pitanje postavljeno na blogu:

Postovani!
Ja imam bolove u grudima neverovatne svaki mesec pre menstruacije. Posto pokusavam da zacnem, zanima me koji su jos prvi znaci trudnoce(u prvim nedeljama)?i da li uvek mora doci do simptoma? Hvala najlepse

Odgovor:

Cao,
Sto se tice bola u grudima pre svakog mesecnog ciklusa to je samo jedan od mnogih simptoma PMS-a (predmenstrualnog sindroma). Mozda i najcesci.
Sto se tice znakova koje telo daje na pocetku trudnoce oni se razlikuju od zene do zene.
  • Izostanak mesecnog krvarenja (a moze ga i biti (oskudno) prvih nekoliko meseci)
  • Bolovi u dojkama (a i ne mora)
  • Mucnina (uglavnom prisutna kod svih)
  • Povracanje (moze a i nemora)
  • Blagi bol, pre napetost u donjem delu stomaka (Moze a i ne mora)
Sve je jako individualno. Zelim ti brzo ostvarenje cilja, zeljene trudnoce!

1 comment:

Gibepregiba said...

Ja sam posumnjala da sam trudna, kada je doslo do izostanka menstrucija, bolnih grudi i izrazenijih vena. Otvorila sam knjigu Narodni lekar i pronasla se tamo, uradila test i ostalo znate...Osim gore pomenutog prvog simptoma(koji se, naravno, podrazumeva:), nisam imala uopste druge tipicne simptome.