Obrisan mail :(

Upravo sam pri proveri maila na koji mi se javljate ostala bez maila koji mi je neka od mama poslala. Nisam stigla da ga otvorim tako da neznam o cemu se radilo u njemu. Posto je zavrsio u junk folderu htela sam da ga oznacim kao safe da bi ga otvorila i on se obrisao. Nestao je bez traga. Jedino sto znam je da je sigurno poslat danas i da je u subject liniji bilo nesto kao: problem u vezi dojenja.

Izvinjavam se mami koja ga je poslala i molim je da svoj mail posalje jos jednom da bi mogla da ga procitam i odgovorim na njega.

2 comments:

Anonymous said...

tea bravo! to je sve sto zelim da ti kazem! svaka ti cast kad pored troje djece stizes da promovises dojenje!!
zanima me tvoje misljenje o zajednickom spavanju i crying-out metodama. nadam se da ces reci nesto lijepo o spavanju sa bebama :)

Tea said...

Hvala anonymous, trudim se najvise sto mogu.
O zajednickom spavanju mogu da ti kazem sve najbolje jer i dan danas imamo podstanra u nasem krevetu :) Skoro sam jednoj od mama koje su mi pisale pisala o tome. Mislim da sam taj deo i objavila. Ako nisam objavicu.